Linda Dahlin

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2012

saknad..

Av ---- ----- - 31 oktober 2012 01:14

Nu får ni stå ut ni som läser.. Har tydligen kommit in i en sömnproblems ja vad man än nu kallar det.. Har fått sömnproblem kan vara hur trött som helst men ändå vakna 1timme efter och vara hur pigg som helst för att sedan bli otroligt trött på dagen..
Det förstör mig.. jag vill ägna mina timmar på dagen åt min hund..åt min kille..åt allt som en dag har att bjuda på..

Nu när jag och min sambo ska flytta så kan jag verkligen inte roför att bli smått depprimerad.. packar min resväska det enda jag fick med mig när... aa jag hämtade mina saker hemma hos min mamma..
Kan inte sluta tänka på alla bra saker jag saknar... Mina utställningskläder...Mina rosa Jackor som kostade 1500 kr ST....Mina 20 000 skor som jag hade att välja mellan.. Wanillas alla prisrosetter... finns så mycket mer jag saknar,som jag inte fick möjlighet att ta med. Ett helt livsverk för mig,speciellt wanillas prisrosetter dom som var så fina allihopp det var mina bevis på hur fin hund jag har...
en morgon för bara någon dag sedan så kollade jag vad jag igentligen fick med mig som kläder det var faktiskt mest t-shirts och 2 jätte tunna långarmade,Satte mig ner i sängen och säger till min sambo "Älskling... Jag har inte en enda tjockärmad tröja inför vintern..."
En stund senare ringer hans mor för att säga att hon har en bra polotröja till mig.. Alså Min sambos mamma har gett mig så mycket,vilket jag skäms över att ta imot när jag hade dessa grejer.. Hon har gett mig vinterskor och en Vinterjacka... Vinterjacken var dock inte i min storlek men gissa om jag vart glad??
Sen har jag också fått en Höst jacka av henne så jag inte ska frysa i min "höst/vår" kapa som jag bara fick med..

Känner mig ledsen just nu..Jag försöker verkligen göra det bästa av allt men ibland tar det emot..
Jag hoppas att den nya dagen idag eller som vissa skulle se det imorgon blir bättre..När jag hämtade wanilla ner hit till gotland så hade/fick hon en väldigt kraftig öroninflamation så jag har faktiskt fått äran att få Håkan Onsjö som veterinär till wanilla.. En otroligt bra veterinär som jag trivs med,han gillar wanilla så hemskt mycket också och tycker att hennes personlighet är spännande. Sist vi var hos honom så ville Wanilla inte följa med hem utan hon låg så glatt kvar på en bänk på kliniken och det tyckte håkan var super roligt och spännande.han testade en hel del grejer med henne. MEN imorgon ska vi på återbesök iaf för att kolla så att öronen är fina nu =)

När ni än läser det här så säger jag Godnatt,kanske godmorgon till vissa av er och ha en fin dag !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ---- ----- - 20 oktober 2012 01:00

Tjolahopp! Nu var det väldigt länge sedan jag skrev och anledningen är för att jag inte alla mått så bra,men nu mås det bra igen! :-) Skolan har dragit igång och redan tre inlämningsuppgifter på första veckan!! Här går det undan,det gäller att ...

Av ---- ----- - 20 oktober 2012 00:59

Tjolahopp! Nu var det väldigt länge sedan jag skrev och anledningen är för att jag inte alla mått så bra,men nu mås det bra igen! :-) Skolan har dragit igång och redan tre inlämningsuppgifter på första veckan!! Här går det undan,det gäller att ...

Av ---- ----- - 10 oktober 2012 00:26

Idag har jag fixat med Wanilla jätte mycket och jag har varit riktigt klantig.... Köpte fel effileringssax,köpte en med dubbel hack... Jaja vad ska jag göra,är dock riktigt nöjd över hennes nya rakmaskin!!! Wooooow vilken maskin och hur bra den tog p...

Av ---- ----- - 8 oktober 2012 23:47


Hallå..Idag har man haft full rulle... Haft tvättstugan städat och gjort mat allt tillsammans med sebbe... Tycker alltid det är trevligare när vi gör saker tillsammans.. Nu ikväll efter ett snabbt toabesök så kom jag in till detta (se bild) jag ...

Av ---- ----- - 7 oktober 2012 21:35

Hallå hallåå...IMORGON is the big day !!!:) Då kommer mina trimsaker med hjälp av min sambos kompis.. alså,är man inte snäll eller vadå? Saken är att mina prylar har hamnat i SLITE och vi bor i Visby en åkväg på 35-40 min med buss och bil från Visby....

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards